понеділок, 1 жовтня 2018 р.

У нас у бібліотеках: день відкритих дверей „Моє життя бібліотека”


 30 вересня з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек у бібліотеці-філії присілку Ріка пройшов День відкритих дверей „Моє життя – бібліотека”. 
В цей день двері бібліотеки були відчинені для всіх користувачів, мешканців, бажаючих ознайомитись з бібліотекою та гостей присілку. Для гостей бібліотеки було проведено інформаційну годину „Бібліотека скарбниця мудрості і знань”. Присутні познайомилися з фондом бібліотеки та книжковою виставкою на тему „Дім без книги-день без сонця”. 
В рамках Дня проходила доброчинна акція „Подаруй бібліотеці книгу”. Гості взяли участь у цій акції і подарували бібліотеці 10 книг. 
Учасниці клубу за інтересами „Поетичне слово” Варга Вікторія та Кузьмик Дар'я підготували конкурс „Прислів'я та приказки про книгу”. Також звучали пісні та вірші у виконанні: Лакатиш Марини, Варги Вікторії, Березіай Яніни, Кузьмик Дарії, Дудчак Аліни -„Знову промінь сонця”, „Щастя і добра”, „Злітай до неба рядками”, „Це моя Україна”, „Я люблю Україну свою”. 

Немає коментарів: