

Метою зустрічі було обговорення журналістських стандартів в епоху цифрових технологій. Адже не все, що написано та опубліковано, можна називати журналістикою. Саме тому ЗМІ виробили спеціальну систему стандартів для контролю та регулювання журналістської достовірності та етики. Ці правила гарантують, що читач, слухач чи глядач може оцінити базис журналістської роботи та виявити порушення та непорозуміння, якщо вони є.
Поява Інтернету змінила журналістику та внесла зміни до стандартів і етики, а також до способів оцінки журналістики. Суперечливі потоки інформації посіяли недовіру до традиційних мас-медіа. Нові явища, такі як «фейки», «боти» стали підривати не лише довіру до журналістів, але й до демократичної культури. Особливо яскраво це видно у часи конфліктів, криз чи війн, коли журналістика проходить випробування пропагандою, дисбалансом думок та емоціями з релігійним, расовим чи ідеологічним підтекстом.

Учасники зустрічі намагалися окреслити основоположне розуміння журналістики та журналістських стандартів, норм та етичних правил, яких необхідно дотримуватися. Обговорювали, чому прозорість та контроль над журналістською роботою є основою найбільш важливого продукту, який журналісти продукують для своєї аудиторії, – довіри. Чому важливо не змішувати між собою новини та коментарі, як визначати достовірність журналістської роботи та як журналісти можуть розвивати в собі критичне ставлення до власної роботи і запроваджувати стандарти у роботі з твітами, постами, блогами та іншими матеріалами.
Особливу увагу Іван Гайванович приділив медіаграмотності, яка дозволяє людям аналізувати та критично оцінювати інформацію.
Немає коментарів:
Дописати коментар