Право інвалідів
на інтеграцію в суспільство — основний принцип міжнародних стандартів, а забезпечення
дітям-інвалідам доступу до якісної
освіти є основою інтеграції та пріоритетом соціальної
політики демократичних країн.
Конвенція про
права дитини наголошує, що спільна освіта дітей з обмеженнями розвитку є основою
їхньої інтеграції та соціальної адаптації. Навчання та отримання досвіду є
єдиною можливістю для такої дитини включитися в суспільне життя, набути впевненості, свободи мислення, максимально
можливої самостійності. З такою метою 12 грудня 2013 року в Районній центральній бібліотеці відбулося засідання
комісії Рахівського районного реабілітаційного центру інвалідів та дітей-інвалідів ( далі Центр), де обговорювалося питання щодо
співпраці Центру та бібліотеки.
Присутні:
Костич
К. Н. – в. о. директора,
вчитель-реабілітолог
вчитель-реабілітолог
Носа
В. Ю. – практичний психолог
Шевчук
О. П – логопед
Штодлер Г. О. – масажист
Німчук І. Є. – інструктор ЛФК
У зв‘язку з тим,
що Центр не має приміщення для роботи з дітьми з обмеженими можливостями бібліотека запропонувала свою допомогу: дала
можливість працівникам Центру проводити заняття в бібліотеці. Для цього будуть використовуватись читальний зал бібліотеки, дитячий куточок та мультимедійне обладнання Інтернет-центру. Таким чином, узгодили спільний план роботи. Визначились із днем проведення занять:
щочетверга о 11:00 - індивідуальні та один раз у місяць – групові.
В зв’язку з
недостатньою інформаційною підтримкою діяльності Центру, було вирішено за
допомогою Інтернет-Центру бібліотеки розробити блог РРЦІДІ та провести реєстрацію
в соціальних мережах, для популяризації роботи, що проводиться з дітьми та
обміном методичним досвідом з іншими подібними центрами. Розробка та
адміністрування блогу і сторінок в соціальних мережах буде здійснюватись працівником
Інтернет-центру в рамках співпраці РРЦІДІ та бібліотеки.
Обидві сторони
дійшли до висновку, що співпраця допоможе частіше організовувати групові
заняття з дітьми з обмеженими можливостями, завдяки цьому буде розвиватись їх
кругозір, буде можливість спілкуватись з
такими дітками, як вони самі. Також, діти зможуть адаптуватись
в оточуючому світі, адже
вихід дитини за
вузькі рамки свого оточення, залучення її до системи
безпосередніх стосунків з широким колом інших людей сприяє збагаченню
індивідуального життя, та особистісного
розвитку .
Немає коментарів:
Дописати коментар