середу, 28 лютого 2018 р.

Вічна поезія Лесі Українки



В 2018 році відзначаємо 147 – річницю з дня народження Лесі Українки.

З цієї нагоди в 28 лютого в Рахівській ЗОШ №3 було проведено літературну кав’ярню  «Вічна поезія». Під чарівну мелодію скрипки учні  9 – х та 10 – х класів розповіли про життєвий та творчий шлях поетеси, яка кожним словом, кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу.


Це талант наскрізь мужній,
хоч не позбавлений
жіночої грації і ніжності…
Її поезія – то
огнисте оскарження того
гніту сваволі, під
яким стогне Україна.
                                   І. Франко








У ліричній поезії поетеси ви відчуєте легкий сум та глибоку любов до рідної землі, неньки України. Під час заходу любителі поетичного слова Лесі Українки продекламували вірші «Надія», «Гетьте думи, ви хмари осінні», «Горить моє серце», «Як я умру, на світі запалає», уривок з  «Лісової пісні» та інші. А також для присутніх бібліотекар Рахівської ЦРБ Миланюк Марія провела літературну гру  за творчістю Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати». Учасники мали змогу переглянути добірку віршів поетеси, які стали народними піснями: «Давня Весна», «Горить моє серце», «Веснянка», «Хочеш знати, чим справді було…»  та уривок з фільму «Лісової пісні» Лесі Українки.



Як я умру, на світі запалає
Покинутий вогонь моїх пісень,
І стримуваний пломінь засіяє,
Вночі запалений, горітиме удень.


Ткачук Юлія та Манілець Катерина - ведучі 



Пекарюк Ангеліна - 5 А кл., вірш "Надія"

Боршош Аліна - 5 А кл., вірш "Горить моє серце"

Юращук Марія - 10 кл., вірш "Стояла я і слухала весну"

Шутко Марія - 9 А кл., вірш "Давня весна"


Бироваш Яна - 9 Б кл., вірш "Як умру, на світі запалає"

Штефанюк Вікторія - 5 А кл., вірш "Як дитиною бувало..."





Немає коментарів: