четвер, 25 червня 2015 р.

Презентація книги о. С. Папа «Велика боротьба»


30 червня, у великій залі засідань адмінбудівлі районної влади, відбудеться презентація книги о. С. Папа «Велика боротьба». Видання побачило світ з ініціативи академіка НАН України Миколи Мушинки (Словаччина), за підтримки Закарпатської обласної організації Всеукраїнського об'єднання «Свобода», Закарпатської округи Пласт-НСОУ та видавництва «Ґражда». Початок заходу об 14-ій год.

Передаючи машинопис праці, над якою інтенсивно працював упродовж кількох років, Миколі Мушинці, Степан Пап зауважив: «Серцем я відчуваю, що надходить кінець комуністичній тиранії і жаль мені, що я не дочекаюся бажаної волі. Я вже не побачу видання цих праць, що були найвизначнішим моїм життєвим доробком. Та хотілось би, щоб їх люди читали. Якщо зможете, подбайте про їх видання!».
Цим виданням сповнюється бажання автора, а перед читачем постає широка панорама історії Закарпаття. «В 1939-44 роках, - писав Степан Пап, - я на власні очі бачив і на власній шкірі зазнав фанатичний шовінізм мадярських фашистів, які з благословення Гітлера неймовірними тортурами придушували нашу боротьбу за свободу».
Як виглядала ця ВЕЛИКА БОРОТЬБА і в чому полягала, читач довідається зі сторінок цієї книги.















Немає коментарів: