Просимо долучитись до Всеукраїнського соціологічного дослідження
"ПОКОЛІННЯ ЦЕНТЕНІАЛІВ:
ЦІННОСТІ ТА ОРІЄНТИРИ",
яке займе у Вас декілька хвилин, але відповіді будуть для нас дуже важливими!
"ПОКОЛІННЯ ЦЕНТЕНІАЛІВ:
ЦІННОСТІ ТА ОРІЄНТИРИ",
яке займе у Вас декілька хвилин, але відповіді будуть для нас дуже важливими!
Наприкінці ХІХ століття американські історики Вільям Штраус та Ніл Хоув, вивчаючи історію США, послідовність певних історичних циклів, дійшли висновку, що загальні моделі поведінки людей повторюються кожні 80-100 рр. Таким чином з’явилася теорія поколінь, яка полягає в тому, що в певний історичний проміжок часу індивідуумів об'єднують спільні цінності та обставини, в яких вони зростають. За логікою авторів, існує всього чотири типи поколінь, які змінюються кожні двадцять років:
• покоління оптимістичних «бебі-бумерів»;
• покоління X;
• покоління Y – міленіали;
• покоління Z – центеніали*.
Ідею було підхоплено маркетологами та бізнес-тренерами, але наукова спільнота поставилася скептично: невже можливо узагальнювати та стверджувати, що в межах одного покоління люди з двадцятирічною різницею у віці – схожі? Тим не менше, скептики погоджуються з аргументом, що в усіх країнах діти зростали під впливом таких глобальних процесів, як стрімкий розвиток цифрових технологій (дігітальна революція) та світова економічна криза. Тому, вони приречені мати щось спільне.
Центеніали – це покоління 2000-2020 рр., тобто юнаки та дівчата, які досягли віку 14-20 років, це категорія користувачів бібліотек для юнацтва, молоді.
Отже, зазначена тема є актуальною для вивчення. Знаючи цінності та орієнтири Z-молоді, фахівці бібліотек ефективніше співпрацюватимуть із сучасним поколінням для їхнього особистісного та освітньо-професійного розвитку.
Дякуємо за участь!
Немає коментарів:
Дописати коментар