четвер, 16 липня 2020 р.

Соціологічне дослідження цінностей та орієнтирів молоді


Шановні представники квітучої молоді!

Просимо долучитись до Всеукраїнського соціологічного дослідження

"ПОКОЛІННЯ ЦЕНТЕНІАЛІВ: 
ЦІННОСТІ ТА ОРІЄНТИРИ",

яке займе у Вас декілька хвилин, але відповіді будуть для нас дуже важливими!





Довідково:
Наприкінці ХІХ століття американські історики Вільям Штраус та Ніл Хоув, вивчаючи історію США, послідовність певних історичних циклів, дійшли висновку, що загальні моделі поведінки людей повторюються кожні 80-100 рр. Таким чином з’явилася теорія поколінь, яка полягає в тому, що в певний історичний проміжок часу індивідуумів об'єднують спільні цінності та обставини, в яких вони зростають. За логікою авторів, існує всього чотири типи поколінь, які змінюються кожні двадцять років:
         покоління оптимістичних «бебі-бумерів»;
         покоління X;
         покоління Y – міленіали;
         покоління Z – центеніали*.
Ідею було підхоплено маркетологами та бізнес-тренерами, але наукова спільнота поставилася скептично: невже можливо узагальнювати та стверджувати, що в межах одного покоління люди з двадцятирічною різницею у віці – схожі? Тим не менше, скептики погоджуються з аргументом, що в усіх країнах діти зростали під впливом таких глобальних процесів, як стрімкий розвиток цифрових технологій (дігітальна революція) та світова економічна криза. Тому, вони приречені мати щось спільне.
Центеніали – це покоління 2000-2020 рр., тобто юнаки та дівчата, які досягли віку 14-20 років, це категорія користувачів бібліотек для юнацтва, молоді.
Отже, зазначена тема є актуальною для вивчення. Знаючи цінності та орієнтири Z-молоді, фахівці бібліотек ефективніше співпрацюватимуть із сучасним поколінням для їхнього особистісного та освітньо-професійного розвитку.

Дякуємо за участь!





Немає коментарів: