четвер, 30 травня 2024 р.

Нові книги - чудовий подарунок від Івана Поповича


Минулого тижня наша бібліотека отримала чудовий подарунок - одразу три книги від нашого земляка, письменника з Великого Бичкова Івана Поповича.

Він називає себе письменником – початківцем, хоча в творчому доробку автора вже понад 250 робіт у стилі «фентезі». Спільним для всіх творів є те, що події відбуваються в межах нашого мальовничого Закарпаття.

Русалки, перевертні, лісові дівчата, мольфари – ці міфічні мешканці потойбічного світу, які стали героями книжок письменника.

«Русалка Карпатська. Двадцять п'ять історій» - серія з 25 оповідань, написана як данина міфічній істоті Русалці, котра при особистій зустрічі багато років тому не втопила автора книги в глибокій воді кар'єру. Ми живемо у звичному для нас ритмі й не здогадуємося, що поруч мешкають дивні, химерні, чудернацькі істоти. І не завжди зустріч з ними закінчується добре… Автор знайомить читача з містичним світом русалок, де правда тісно переплітається з вигадкою, та розповідає дивовижні історії взаємодії людей з жительками водойм. Отож, повне занурення під водне плесо…

Серед подарованих книг чи не перший на Закарпатті мальопис (комікс) у жанрі фентезі «Дід Піхто, або Гості, які постукали знизу». У коміксі йдеться про сім'ю з Києва, в якій зростає двійко дітей – 15-річний хлопець та 13-річна дівчинка. Вони активно грають у комп'ютерні ігри. Щоб відірвати нащадків від комп'ютера, батьки вирішили вивезти їх у зимові Карпати, а саме на гору Драгобрат Рахівського району. Герої їдуть на гору Близниця, де потрапляють у туман. Однак вони поїхали не в тому напрямку, куди потрібно, тому всіх засипала снігом лавина. Їх відкопує столітній солдат, котрий живе у секретному військовому бункері. Далі починається фентезійна частина, яка веде героїв у міфічну історію.

Книга «Кицька на ім'я Мицька» розповідає нам про маленьку допитливу кицьку з Ужгорода, яка випадково потрапляє в захопливі, але не завжди безпечні пригоди. Та завдяки кмітливості й допомозі нових друзів їй вдається здолати всі неприємності й щасливо повернутися до мами. Книга дебютувала в м. Ужгород 31 січня цього року в рамках акції «Дитячий письменник за прилавком».

"Тепер дописую книгу в жанрі бойового фентезі. І щоб переключитися на інший жанр, я вирішив написати дитячу книгу. Мене надихнуло те, що саме на весні моя кішка народила кошеня. І уявна історія крутилася в мене в голові, але не було початку і кінця. Якось я вигадав, записав. Поговорив із видавцем. Я міг зробити книгу, щоб не було конкретного міста. Але коли я її вигадував, то так уявляв, ніби ходив по Ужгороду", — розповів письменник. Історія про кицьку Мицьку орієнтована на читачів дошкільного та молодшого шкільного віку.

Іван почав писати ще студентом. П’ять років тому захопився фентезі і зосередився на цьому жанрі. Щоправда, написане лежало в шухляді. В 2021 році склались певні події в житті автора, тож вирішив більше не відкладати мрії на потім.

«Я записався на літературні курси, ходив у літшколи, де познайомився з різними письменниками, – розповідає автор. – Вони сказали, що мої історії ніби кіношні, тому з них вийшли б класні комікси. Ідея мені сподобалася, бо за освітою я режисер, працював оператором, свого часу вчився у кіношколі й хотів знімати короткометражки, тож мальопис для мене – це як розкадровка. У цих літературних колах познайомився з видавцем Романом Крижанівським, з яким і розпочали співпрацю».

Стартували з мальопису «Дід Піхто…», який є першою історією з серії «Міфологема». «Своїми коміксами я роблю нашу крайову дуже багату на міфи історію кіношною, чим допомагаю режисерам, – пояснює Іван. – Має мрію: щоб за мотивами котрогось із його мальописів «Netflix» зняв мультфільм або кіно. Вважає, що закарпатська міфологія гідна уваги світу. На її основі можна зробити кінопродукт, не гірший за польського «Відьмака».

У Івана Поповича є власний канал на YouTube, на якому автор розміщує озвучені версії своїх творів та знайомить своїх прихильників з деякими подіями власного життя:


 

Щиро дякуємо Івану Поповичу за книги, 

які обов’язково знайдуть свого вдячного читача! 

Бажаємо натхнення, успіху на творчій ниві та нових видань!

Хай всі книги автора будуть у кожній бібліотеці України!


 Посилання на канал https://www.youtube.com/@ivanpopovych7389/featured

Сторінка в Facebook https://www.facebook.com/ivan.popovych.8

Джерела: МедіаЦентр, Суспільне Ужгород.







Немає коментарів: