пʼятницю, 24 травня 2013 р.

Майбутнє варто планувати!



В Рахівській центральній районній бібліотеці, 23 травня, в рамках проекту «Майбутнє варто планувати» (проект реалізується в рамках Програми "Здоров’я жінок України, Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)) у співпраці з районним центром соціальних служб для сім'ї дітей та молоді, Центральною районною лікарнею (кабінет планування сім’ї) та Рахівською ЗОШ І – ІІІ ст. №1, відбулась інформаційно – просвітницька акція за участі лікаря - гінеколога Шустер Катерини Миколаївни, практичного психолога Носа Валентини Юріївни та фахівців соціальної роботи районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді  Шушман Ірини Володимирівни та Брани Ганни Василівни, на яких присутні молодь та юнацтво прослухали цікаві лекції фахівців. Зустріч відбулась у довірливій атмосфері, присутні задавали питання фахівцям, жваво обговорювали „незручні” теми.

        Відкрила захід завідувачка методико – бібліографічним відділом ЦРБ Єва Георгіївна Дідик, яка ознайомила присутніх з проектом та розповіла про його основні завдання. В ході заходу були обговорені питання репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, спрямовані на зміну ставлення молоді нашого міста до особистого здоров’я. Була надана можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, інформацію, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять. Обговорені питання планування вагітності, безпечних інтимних стосунків, погляд сучасної молоді на взаємостосунки з протилежною статтю. Всі учасники заходу отримали  цікаві та корисні інформаційні матеріали: буклети, брошурки, роздавались зелені браслети, листівки з „корисними” адресами (адресами лікувальних установ України, які займаються репродуктивним здоров’ям), список сайтів на яких можна ознайомитися з інформацією про репродуктивне здоров’я. Під час проведення заходу були переглянуті ролики „Коли дівчинка дорослішає”. „Ваша сім’я” та „Ми вибираємо любов, дружбу, майбутнє”. Була підготовлена презентація, слайди з якої демонструвались на екрані протягом акції. 
         Протягом квітня - травня у рамках даного проекту був оголошений конкурс на кращий малюнок „Моя щаслива родина” приурочений до Міжнародного дня родини. Присутні мали змогу переглянути роботи учасників, які були представлені на заході. Було підбито підсумки та оголошено переможців. Ними стали – Ворохта Ольга – 13 років, Думин Яна – 12 років та Яремчук Любомир – 12 років. Переможців було нагороджено грамотами та цінними призами. Іншим учасникам було оголошено подяки.
Бібліограф центральної районної бібліотеки озвучила книжкову виставку на якій ознайомила присутніх з літературою з даної теми, яка є у фонді бібліотеки.
Присутні дякували за чудового організовану акцію та висловили побажання проводити такі акції і надалі.

 






  















Немає коментарів: