середу, 8 травня 2013 р.

Майбутнє варто планувати!


В Рахівській центральній районній бібліотеці та бібліотеках – філіях сіл Костилівка, Білин, Ділове, В.Бичків та В.Водяне розпочато проект „Майбутнє варто планувати”, який реалізується в рамках Програми Агентства США з міжнародного розвитку "Здоров’я жінок України".
         
Мета даного проекту: підвищення поінформованості жінок репродуктивного віку щодо прийняття рішення стосовно планування сім’ї та репродуктивного здоров’я, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, як альтернативи непланованій вагітності та абортам шляхом проведення широкомасштабної інформаційної кампанії. Через просвітницькі заняття буде надана можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї. Інформацію, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять.


Такий проект є унікальним у нашому регіоні, оскільки впроваджується уперше. Молоді люди, подружні пари фертильного віку на основі наданої інформації матимуть змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження власного репродуктивного здоров’я.
         Основна проектна діяльність буде здійснена протягом року в зазначених бібліотеках.
В рамках проекту буде проведено цикл заходів з питань репродуктивного здоровя і планування сімї.

         Проводиться співпраця:

-         з Рахівським районним центром соціальних служб для сімї, дітей та молоді. Адреса:
м. Рахів, вул. Миру, 1, четвертий поверх
години прийому: щоденно з 9.00 к. ч. до 13.00 к. ч. 
тел. 2 – 58 – 43;
Вайнагій Олена Миколаївна – зав. відділом

-         з Рахівською центральною районною лікарнею (кабінет з планування сімї). Адреса:
м. Рахів, вул.. Карпатська, 1, третій поверх
години прийому: щоденно з 12.15 к. ч. до 14.15 к. ч.
                                     Шустер Катерина Миколаївна – лікар – гінеколог
    телефон для анонімних консультацій  067 252 25 74

-         Рахівська ЗОШ І – ІІІ ст. №1 Адреса:
м. Рахів, вул. Миру, 26, другий поверх
години прийому: щоденно крім середи з 9 к. ч. до
15 к. ч.
Носа Валентина Юріївна – практичний психолог

В бібліотеці діє постійна виставка, на якій представлені книги:


ББК 57.3    Ф-42
Фенвік Е. Мати і дитина: четверте оновлене видання /Е.Фенвік; ред. М.Матиняк. –Словаччина: Вид-во Дормінг Кіндерслі БАК, 2007. -264 с.
         





ББК 28.86   Л-93
Людина: навчальний посібник з анатомії та фізіології: 2 – е оновлене видання. –Львів, 2008. – 240 с.







ББК 28(70+71)88.5/87.7-92     Ш-67
Школьник Ю.К. Світ людини. Повна ілюстрована енциклопедія /
Ю.Школьник; Іл.. А.Воробйова, Ю.Золоторьової, Г.Марцигіна, Ю.Школьник. –К.: Країна мрій, 2008. – 256 с.: іл. - (Атласи та енциклопедії).




ББК 51.1    Д-68
         Допоможемо разом: (нотатки для молоді) /Відпов. За випуск С.Кочубайло –Ужгород: Тов. „Колір прінт”, 2000. -31 с.






ББК 51.2    Д-44
         Дівчата, це вам потрібно знати!: нотатки про репродуктивне здоровя /Розроби. С.П.Кочубайло, В.С.Гончаров: комп’ютер. Верстка Р.Реш; дизайн В.Шек. – Ужгород: Поліграм – центр ЛІРА, 2008. – 11 с.






ББК 51.20   С-88
         Ступко А., Соколова С. Тебе – мальчик, ноша. –К.: Здоровя, 1985. -40 c. – іл.







ББК 51.20   К-96
         Кушнирук Ю. Здравствуйте, молодожены! –К.: Молодь, 1987. -128 с.







ББК 51.20   Г-19
         Ганич М.М. Практикум з акушерства і гінекології: навч. посібник для практ. занять з акушерства та гінекології. –Ужгород, 1975. -195 с.






ББК 67.9    У-45
         Сімейний кодекс України. –К.Велес, 2010. -64 с.








ББК51.20    Т-65
         Трча С. Мы ждем ребенка. –Прага: Авиценум, 1988. -207 с.





        


Корисні адреси

Львівський науково – дослідний інститут спадкової патології
 м. Львів
вул. Лисенка, 31а
тел/факс (8-0322) 75-38-44
                         (8-0322) 76-76-41

 Український інститут громадського здоровя  
м. Київ
вул. О.Гончара, 65
         тел/факс (8-044) 216-71-00
                         (8-044) 216-81-51

Український науково – дослідний інститут дитячої курортології та фізіотерапії
м. Євпаторія
вул. Кірова, 91
         тел/факс (8-06569) 6-16-74
                         (8-06569) 3-04-35

 Український науково – дослідний інститут медичної реабілітації та курортології
м. Одеса
вул. Лермонтовський провулок, 6
         тел/факс (8-0482) 22-35-68
                         (8-0482) 22-29-23
  
Український науково – дослідний інститут охорони здоровя, дітей і підлітків
м. Харків
пр. 50 – річчя ВЛКСМ, 52а
                   тел/факс (8-0572) 62-50-19
                                         (8-0572) 62-71-61
  
Прикарпатський центр репродукції людини
м. І.Франківськ
вул. Чорновола, 49
         тел/факс (8-03422) 2-39-56
                   (8-03422) 3-01-43 


Список сайтів на яких можна ознайомитися з інформацією про репродуктивне здоровя

Закарпатцям розкажуть, як зберегти своє репродуктивне здоров’я

«Львівський Обласний Центр Репродуктивного здоровя населення»

Державна програма "Репродуктивне здоров’я нації" на період до 2015 року

«Інститут педіатрії, акушерства і гінекології національної академії медичних наук України»

Центр здоров'я жінки

Центр репродуктивного здоров’я жінки

Рекомендації щодо збереження репродуктивного здоров'я жінки

ОКУ Житомирський Обласний Перинатальний Центр

Застосування сучасних допоміжних репродуктивних технологій та їх значення для вирішення питань репродуктивного здоров'я

“Інформаційна магістраль – здоров'ю жінок”

Здоров'я жінки і планування сім'ї

Репродуктивне здоров”я – впевненість у завтрашньому дні

РЕПРОДУКТИВНЕ ЗДОРОВ'Я ТА ХВОРОБИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ

Щитовидна залоза та репродуктивне здоров´я жінки

УКРАЇНА. ЗДОРОВ'Я. Репродуктивне здоров'я.


планування с ім'ї
http://party.civicua.org/women/kontor/0000236.htm

Репродуктивне здоров”я – впевненість у завтрашньому дні
http://golossokal.com.ua/cikavo/reproduktivnoe-zdorove-ya-uverennost-zavtrashnem-d.html

РЕПРОДУКТИВНЕ ЗДОРОВ'Я ТА ХВОРОБИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ
http://pidruchniki.ws/12800528/meditsina/reproduktivne_zdorovya_hvorobi_peredayutsya_statevim_shlyahom

Щитовидна залоза та репродуктивне здоров´я жінки
http://oberig.ua/uk/diseases/shitovidnaya-zheleza-i-reproduktivnoe-zdorove-zhen/

УКРАЇНА. ЗДОРОВ'Я. Репродуктивне здоров'я.
http://healthy-society.com.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=886


Немає коментарів: