До уваги практичних психологів, педагогів та спеціалістів курсів з підвищення
кваліфікації педагогічних працівників
Фахівці
Інституту обдарованої дитини НАПН України в 2018 році опублікували серію
наукових праць, які будуть корисними для фахівців освіти в роботі з обдарованою
молоддю. Видання знаходяться у книжковому фонді читальної зали нашої
бібліотеки.
«Практичний
інтелект учнівської молоді: діагностика обдарованості»
Володимир
Тименко, Станіслав Довгий, Марина Мельник, Тетяна Тригуб, Микола Кузьмінець
Монографія призначена для практичних психологів, педагогів закладів
загальної, вищої та післядипломної освіти, коучів, менеджерів, підприємців –
усіх, хто цікавиться рівнем розвитку власного практичного інтелекту.
«Методи
і моделі управління розвитком академічної обдарованості»
Володимир
Камишин, Олексій Рева
Обґрунтовано методологію та досліджено закономірності вияву основних
навчальних домінант як головних чинників мотивації на досягнення успіху /
запобігання невдач, а також рівнів домагань як основних системоутворювальних
чинників тих, хто навчається, що найкращим чином характеризують адекватність їх
самооцінки. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку
академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність.
Монографія може бути корисною для науково-педагогічних працівників,
аспірантів, докторантів, фахівців, які займаються управлінням освітньою
діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів
підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів.
«Психологічна
діагностика інтелектуальної обдарованих старшокласників»
Наталія
Бєльська, Марина Мельник, Наталія Поліхун, Катерина Постова
Методичний посібник адресовано науковим працівникам, аспірантам, викладачам
психолого-педагогічних дисциплін, а також працівникам освітніх закладів, які
працюють з обдарованими дітьми й учнівською молоддю.
«Типологія
та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до
дослідницької діяльності»
Наталія
Бєльська
Посібник призначений для практичних та академічних психологів, студентів,
аспірантів і викладачів факультетів психології.
«Інтерактивна
психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників»
Максим
Гальченко, Ксенія Андросович, Лідія Ткаченко, Оксана Ковальова, Любов
Найдьонова
Запропоновані інтерактивні засоби в роботі вчителя для підвищення
ефективності соціалізації обдарованих учнів. Розроблено серію практичних занять
щодо підвищення соціально-комунікативної компетентності вчителя. Представлено
практичний досвід використання проектної діяльності педагогів із застосуванням
Інтернет-технологій.
Посібник призначений для науковців, педагогічних працівників, психологів,
соціальних педагогів і студентів закладів вищої освіти.
«Профілактика
деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-середовищі»
Ксенія
Андросович, Лідія Ткаченко
Розкрито поняття «безпечна поведінка обдарованих старшокласників у мережі
Інтернет», яке охоплює пізнавальний, вчинковий і мотиваціно-рефлексивний
компоненти. Автори зазначають, що процес формування у школярів безпечної
поведінки в Інтернет-мережі відбувається під впливом різноманітних факторів на
індивідуальному, сімейному, суспільному рівнях, рівні найближчого оточення (рівень
однолітків, рівень освітньої установи).
Запропоновано систему соціально-педагогічних умов, що забезпечує
профілактику безпечної соціалізації обдарованої молоді в Інтернет-середовищі.
Методичні рекомендації призначено для науковців, педагогів, практичних психологів
освітніх установ, соціальних служб, студентів закладів вищої освіти.
«Проектування
засобів діагностики обдарованості дітей та молоді в інформаційному середовищі»
Олексій
Сухий, Тетяна Юрченко, Валентина Шульга
Посібник стане у нагоді психолого-педагогічному складу та керівникам
установ освіти, спеціалістам органів управління освітою, науково-методичним
працівникам і студентам відповідної спеціалізації.
Немає коментарів:
Дописати коментар